فرایند طراحی سایت توسط گروه تریداتس

جزییات بازدید : 9883

تاریخ انتشار : 13 / خرداد / 1398

فرایند طراحی سایت توسط گروه تریداتس

فرایند طراحی سایت توسط گروه تریداتس

امتیاز :      ( 4.9 / 5 - 83 نفر )

تیم تریداتس با طراحی سایت به صورت صحیح و اصولی و با بهرگیری از سیستم قدرتمند آزمایش شده در آزمایشگاه افتا تریداتس می تواند معرف قدرت و محافظ کیفیت برند شما باشد.

طراحی سایت در تریداتس روال و مراحل مشخصی دارد که یکی پس از دیگری تا زمان پیاده سازی وبسایت طی میشود تا ضمن خلق محصولی ارزشمند، مشتریان را به طور شفاف در جریان روند پیشرفت پروژه قرار دهد. این پروسه در هفت مرحله تعریف شده و در هر مرحله شمایی کلی از فعالیت های تیم تریداتس بیان شده است.

 

فرایند طراحی سایت توسط گروه تریداتس

 

 

۱. عقد قرارداد

در این مرحله کارفرما نیازهایی را که باعث شده به خاطر برطرف کردن آنها به فکرطراحی سایت بیفتد را مطرح می کند. برای هر پروژه معمولا 2 تا 3 هدف قابل سنجش، مشخص میشود. آیا قرار است در سایت محصولی به فروش برسد یا فقط برای اطلاع رسانی از آن استفاده میشود ؟ کاربران هدف ما چه افرادی هستند ؟

پاسخ دادن به اینگونه سوالات در این مرحله و مشخص نمودن هدف برای سایت به تیم طراحی کمک میکند بتوانند دید روشن تری به پروژه داشته باشند و بهتر تصمیم بگیرند.

اطلاعات مذکور به همراه درخواست های مشتری در قالب یک پروپوزال مستند شده و به تایید طرفین میرسد. تریداتس بر اساس پروپوزال دقیقی که تهیه میشود، روند طراحی سایت را با بهترین گزینه ها آغاز میکند.

 

۲. دریافت اطلاعات

در این مرحله ، کارفرما بایستی اطلاعاتی که علاقه مند به درج آن در سایت می باشد را در اختیار تیم تریداتس قرار دهد تا در موقع طراحی این اطلاعات را در جای اصلی خودشان مندرج کنند. این اطلاعات عبارتند از: اسلایدر های مرتبط، لوگو،بنر،هدر،آدرس،نقشه و شماره تلفن و...

 

۳. طراحی گرافیکی سایت

در این مرحله کارفرما میتواند نمای کلی سایت خود را بصورت عکس ببیند. در این گام از تمامی صفحات سایت مانند صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما، بلاگ و کلیه بخش های دیگر وبسایت، طراحی اولیه ای صورت گرفته و آنچه قرار است کاربر ببیند به تصویر کشیده میشود. رنگ سازمانی و لوگو نقش مهمی در طراحی سایت دارند. درتریداتس سعی میشود محیط وبسایت شما منطبق بر زمینه کاری تجارتتان باشد تا کاربر با کسب و کاری یکپارچه و منظم مواجه شود.

 

۴. بررسی و تایید نهایی کارفرما

در این مرحله نماینده کارفرما با بخش گرافیک تریداتس جهت تصمیم گیری در مورد قالب سایت به بحث و گفتگو می پردازند. قالب گرافیکی ممکن است با نظرکارفرما تغییراتی را داشته باشد که بعد از تایید نهایی برای اجرایی شدن به تیم برنامه نویسی سپرده میشود.

 

۵. برنامه نویسی سایت

کدهای یک سایت حکم اسکلت بندی یک ساختمان را دارد، لذا تیم فنی تریداتس تمام توجه و دقت خود را در انجام بهترین و بهینه ترین کدنویسی متمرکز کرده و قالب را به صورت ریسپانسیو با بهره گیری از استانداردهای روز دنیاAMP AngularJS Django ReactJS ... ) پیاده سازی می کند.

برنامه نویسی سمت سرور به زبان PHP انجام میشود وتیم تریداتس به هیچ عنوان در طراحی سایت از پلاگین یا قالب های آماده استفاده نمیکنند.

برنامه نویسی سمت کلاینت نیز ترکیبی از HTML، CSS، JQuery, bootstrap  و Java script  می باشد.

 

۶. دیتاگذاری و تست

قالب کد نویسی شده چک لیست های فراوانی جهت تطابق با استانداردهای مشخص شده در تریداتس خواهد گذراند. در واقع در این گام ما سایت را تا حدودی آب بندی کرده و با دیتاگذاری اولیه باگ های احتمالی سیستم را شناسایی و اصلاح می کنیم. در نهایت پس از بررسی مدیر پروژه و ناظران مربوطه جهت تأیید نهایی و تست به کارفرما ارسال میگردد تا به عنوان یک مدیر و یک کاربر با آن کار کند و تمام نظرات خود را به تریداتس منتقل کند.  کارفرما می تواند قالب گرافیکی را نیز با آنچه که کدنویسی شده است مقایسه نماید. در صورت مطابقت کامل و رضایت از عملکرد قسمت های مختلف کارفرما تأییدیه خود را جهت تحویل نهایی ارسال می نماید.

 

۷. تحویل نهایی

حال نوبت به انتقال دانش از تریداتس به کارفرما میرسد.پس از اتمام مراحل طراحی سایت، طی جلسه ای متشکل از نمایندگان تریداتس و کارفرما تمامی امکانات سایت و نحوه کار کردن با آن ها توضیح داده شده و تمامی ابهامات برطرف میشود. در این مرحله سایت به طور کامل روی دامنه اصلی اجرا شده و امکان انتقال اطلاعات اصلی بر روی سایت وجود دارد.

بعد از انتشار نهایی سایت هم نیاز است که تیم پشتیبانی در کنار شما باشد. با کمک تیم پشتیبانی تریداتس میتوانید ایرادات موجود در سایت را که از فیدبک کاربرانتان جمع بندی کرده اید رفع کنید و همچنین امکانات جدیدی را به مرور زمان و با توجه به نیاز کاربرانتان به سایت اضافه کنید.

ثبت نظر برای این مقاله
امتیاز دهید :
سوال امنیتی : مجموع عدد به علاوه عدد برابر است با : (به عدد وارد نمایید .)