شیوه-نگارش-رزومه

شیوه نگارش رزومه

یکی از مراحل اولیه برای جذب شدن در گروه مهندس تریداتس (شرکت فناوری اطلاعات یکتا توس برسام) تهیه و تدوین یک رزومه کامل و استاندارد می باشد، رزومه متنی است چند صفحه‌ای حاوی اطلاعات و مشخصات فردی شما که قبل از مصاحبه در اختیار واحد اخذ نیرو گروه مهندسی تریداتس قرار می‌دهید. شما از این طریق به ما این امکان را خواهید داد که ارزیابی دقیق بر پایه اطلاعات اولیه‌ای که از رزومه کسب می شود و همینطور توانایی‌های شغلی شما داشته باشیم. در واقع رزومه باید تصویری ذهنی شفاف ، دقیق و مشخصی از شما و فعالیت‌های شغلی شما را به ما ارائه کند. رزومه‌ی شما باید بیان‌گر ویژگی‌ها ، توانایی های فردی و شغلی ، مدت حضور شما در سایر شرکت ها و از جمله اطلاعات فردی شما باشد. برای آنکه اولین قدم برای وارد شدن به جمع گروه مهندسی تریداتس را محکم بردارید رزومه ‌تان باید صادقانه، رسمی و کامل باشد.

مشخصات فردی

در این قسمت اطلاعات فردی مربوط به شما ذکر شده است، همه رزومه‌ها این بخش را دارند.اطلاعات این قسمت شامل اطلاعات هویتی، محل سکونت فعلی و مشخصات و آدرس آن و سایر اطلاعات مربوط به آن می باشد.

سطح تحصیلات

این بخش شامل تمام سوابق تحصیلی و علمی شما است، همه سطوح تحصیلی خود را از آخرین مدرک تحصیلی که گرفته اید برای ما بنویسید، رشته ها و گرایش ها و زمان بندی هر دوره‌ی تحصیلی خود را ذکر کنید. سایر دوره‌های آکادمیکی که گذرانده اید را نیز فراموش نکنید.

سوابق شغلی

در این بخش باید کل سوابق شغلی شما، اعم از تمام وقت یا پاره وقت، با ذکر نام و تلفن یا آدرس محل کار، به اضافه تاریخ و دوره اشتغال فهرست شود.

انتشارات و مقالات

فهرست کتاب‌ها و مقالاتی که منتشر کرده اید و یا در کنفرانس‌ها ارائه نموده‌اید را ذکر نمایید. ذکر نام مقاله و محل انتشار آن جهت ارائه الزامی باشد به عنوان سوابق پژوهشی شما در نظر گرفته می شود.

معرف ها

افرادی هستند که گروه مهندسی تریداتس را به شما معرفی کرده اند، یا در صورت تماس با آنها می توانند اطلاعات درست و صحیحی از شما در اختیار ما قرار دهند. ارائه اطلاعات تماس با ایشان جهت بررسی وضعیت شما می تواند قدم مهمی در جذب شما در مجموعه باشد.

مهارت ها

مهارت های کسب شده در دوره های فنی و حرفه ای و یا مهارت هایی که به صورت تجربی آن را کسب نموده اید به همراه توضیح مختصری از میزان تسلط به آن را می توانید ذکر نمایید .

مدارک فنی و حرفه ای و یا بین المللی

مدرک های کسب شده در دوره های فنی و حرفه ای و یا دروه های بین المللی به همراه طول دوره ، عنوان و محل آموزشگاه می تواند مجموعه ما را با توانایی های شما آشنا سازد.

سایر اطلاعات

در صورتی که اطلاعات دیگر یا مواردی هست که می‌خواهید ما در جریان آن قرار بگیریم در این بخش اضافه نمایید.